Më 19 shtator, Ligue de Football Professionnel (LFP) nisi hapin e radhës në planin e saj për të ndryshuar perceptimin publik të futbollit francez dhe për të hedhur poshtë kritikat ndaj Ligue 1 si një “ligë fermerësh” me publikimin e një videoje të shkurtër.
Sipas një transkripti të siguruar nga L’Équipe, Vincent Labrune, presidenti i rizgjedhur së fundmi i LFP, i paraqiti vizionin e organizatës një grupi të zgjedhur gazetarësh më 18 shtator.
Labrune vuri në dukje se ai do të ndërmerrte hapa për të trajtuar problemin e imazhit të Ligue 1, përmes “transformimit të produktit. Ne kemi punuar për këtë për më shumë se dy vjet dhe e bazojmë atë në tre shtylla të forta: imazhi, përvoja dhe kultura.”
Jérôme Dumois, i cili është vendosur në krye të riemërimit të ligës, shpjegoi: “Ne mund ta duam ligën tonë, sezonin tonë, klubet tona, por në fund, ne kemi këtë problem imazhi: Ligue 1 nuk është seksi”.
Dumois vazhdoi pikën e tij, “Ne kemi nevojë për këtë ndryshim të imazhit për të punuar në markën tonë. Kjo nuk është një reklamë, është një sjellje e re për të rrënjosur nevojën për ndryshim. Ndoshta nuk do të kemi lojtarët më të mirë në Ligue 1, por ne mund të bëhemi liga më e lezetshme për të ndjekur”.
We Will Show You – Football à la Française 🇫🇷⚽️ pic.twitter.com/2JgGgLduBT
— Ligue 1 McDonald’s (@Ligue1) September 19, 2024
Videoja e titulluar “Football à la Française” nuk ka imazhe të ndeshjeve të Ligue 1, por fokusohet në rivalitetin sportiv anglo-franko. LFP kohët e fundit u kritikua për vonesat në marrëveshjen për një marrëveshje të transmetimit vendas, e cila u finalizua vetëm disa javë përpara fillimit të këtij sezoni. Marrëveshjet ndërkombëtare vuajtën në mënyrë të ngjashme dhe në MB dhe Irlandë, nuk u njoftua asnjë transmetues deri në javën e dytë të lojës.