Merkato është gjithmonë plot surpriza, rrjetet sociale ofrojnë vazhdimisht lajme. Çfarë ndodh nëse i përzieni këta dy përbërës që tashmë vetëm rrezikojnë të jenë shpërthyes? Sigurisht që ndodhin gjëra të papritura, siç tregon Atletico Madrid.
Klubi spanjoll, në fakt, ka publikuar në profilin e saj social fotot e një blerjeje të re, i cili ka veshur fanellën me numrin 10 të Colchoneros dhe që ka realizuar fotot e zakonshme brenda Civitas Metropolitano dhe në dhomat e zhveshjes së skuadrës së Diego Pablo Simeone.
Por ka një problem të vogël, nëse jo dy. Të paktën duke gjykuar nga numrat e paraqitur në La Liga, 10 është ende e Angel Correa. Përveç kësaj, kush dreqin është Luva de Pedreiro?
Bem-vindo, @luvadepedreiro! 🤩🙅♂️ pic.twitter.com/JZLdpdDYnW
— Atlético de Madrid (@atletienglish) August 11, 2022
Influencer brazilian me famë botërore
Shumë e thjeshtë, një influencues, madje mjaft i famshëm. AS sqaron se është një djalë brazilian i njohur në rrjetet sociale për aftësitë e tij të futbollit në fusha balte, të cilat i tregon në disa klipe që janë bërë virale.
Për të ka një milion ndjekës në Twitter, por mbi të gjitha, duke pasur parasysh llojet e përmbajtjes, pothuajse njëzet milionë fansa si në Instagram ashtu edhe në TikTok.
Emri artistik i djalit brazilian, i cili në fakt quhet Iran Ferreira, do të thotë pak a shumë “dorezë muratori”, duke iu referuar punëve të shumta që i është dashur të bëjë që kur ishte ende shumë i vogël për të ndihmuar familjen e tij.
Partneritet komercial me Atletico-n
Një problem që tani me sa duket, duke pasur parasysh famën mbarëbotërore, nuk do ta ketë më. Edhe për shkak se videot e tij, të cilat përfundojnë me frazën “receba”, janë vlerësuar nga shumë yje të futbollit, duke filluar nga bashkatdhetari Neymar, duke përfunduar me një … futbollist të vërtetë të Atletico-s si Joao Felix.
— Atlético de Madrid (@atletienglish) August 11, 2022
Dhe ideja është që Luva de Pedreiro është … punësuar për të përmirësuar reputacionin social të Colchoneros, por edhe për të tentuar të rrisë shitjet e fanellës së këtij sezoni, e cila nuk është pëlqyer aspak nga tifozët dhe ka mbetur në sasi industriale në raftet e dyqaneve.
Prandaj, partneriteti me Atletico Madrid është padyshim i një natyre të pastër komerciale dhe Simeone nuk duhet të pritet që ta aktivizojë atë në fushën e lojës.